Nowe trendy w marketingu coraz śmielej wchodzą „pod strzechy”. Ich wykorzystanie staje się coraz powszechniejsze również przez mniejsze firmy, dla których jest to szansa na budowę...
Continue reading...Marketing
Marketing dla restauracji
Konkurencja na rynku gastronomicznym jest bardzo duża i w dalszym ciągu rośnie. Jeśli zależy nam na tym, by odnieść sukces, trzeba dać z siebie wszystko, ponieważ...
Continue reading...Marketing w kulturze. Kulturalny marketing?
Marketing w kulturze rządzi się trochę innymi prawami. Czy na pewno? Trochę tak, ponieważ marketing ten nakierowany jest na specyficznego, trochę niszowego odbiorcę, który jest bardziej...
Continue reading...Co wolno napisać na stronie przychodni, szpitala, gabinetu medycznego?
W przypadku niektórych rodzajów działalności teksty na stronę można napisać samemu lub zlecić je praktycznie komukolwiek. W branży medycznej jest zupełnie inaczej. Nieznajomość technicznych podstaw i...
Continue reading...Które kanały marketingowe są najtańsze?
Reklama na jednym billboardzie może kosztować setki tysięcy złotych, a kampania na Facebooku stargetowana pod konkretnych perspektywicznych klientów – kilkaset złotych. Gdzie jeszcze można tanio prowadzić...
Continue reading...LinkedIN – narzędzie do budowania marketingu B2B
Facebooka, Instagram, czy Twittera zna prawie każdy. Jednak równie atrakcyjnym narzędziem marketingowym staje się LinkedIn szczególnie w budowaniu content marketingu kanału B2B. Dlaczego narzędzie to cieszy...
Continue reading...Jaki marketing wybrać dla branży fitness?
Branża fitness niewątpliwie bardzo silnie odczuła ogromne skutki pandemii. Przede wszystkim ze względu na związane z nią zamrożenie gospodarki, ale również poprzez pojawienie się restrykcji zachowania...
Continue reading...Użytkownik, który wie więcej, kupi chętniej! Czyli o tym, dlaczego warto edukować konsumenta
Kampania e-Rzecznika jest skutecznym wsparciem komunikacyjnym marki. Lider opinii stymulujący potrzeby użytkowników za sprawą fachowej wiedzy i eksperckiego podejścia może stać się naszym marketingowym asem w...
Continue reading...Jakie e-maile wysyłać do klientów? 10 podstawowych typów wiadomości w email marketingu
E-mail marketing to świetne narzędzie do pozyskiwania nowych klientów. To również świetna możliwość przypominania o sobie tym, którzy wcześniej już korzystali z twoich usług. Aby jednak...
Continue reading...Jak robić content marketing: white paper, e-booki i webinaria
Niektóre formy content marketingu nie są szczególnie wymagające. Do przygotowania checklisty, infografiki czy wartościowego tekstu co prawda trzeba włożyć trochę czasu i wiedzy, ale można to...
Continue reading...
Najnowsze komentarze